Monday, September 22, 2008




Saya terus menerima ucapan Selamat Hari Raya Eidul Fitri dari para sahabat dan pengunjung blog ini. Terima kasih atas sumbangan sdr itu.

Kepada saudara roslan sms,

Saya ucapkan selamat menyambut malam lailatul Qadar dan selamat hari raya kepada roslan sekeluarga. Semoga anda terus menulis dan menyatakan yang haq didalam tulisan anda. Pertahan kanlah maruah islam dan ulama didalam setiap tulisan anda walaupun di saat blogger dan pimpinan yang lain mulai kendur dan bimbang dalam memperkatakan yang haq.

Bimbang takut diserang daripada berbagai sudut bukan sahaja dari luar jamaah, tetapi sesama jemaah. Apa yang penting, teruskan istiqamah dalam tulisan anda .

Mahazan Jusoh

Berikut pula ucapan yang saya terima dari sahabat baik saya Sdr. Samsuddin Osman atau DINSMAN (Ternyata Dinsman memang insan istimewa, selalu lain dari yang lain-lain).

Salam Sdr Roslan,
Ini ucap raya saya:

"Salam sdr Roslan. Terima kasih kerana beri peluang saya ucap selamat Aidil Fitri melalui blog sdr. Ya, Selamat Aidil Fitri semua! Semoga di waktu kita merayakan hariraya yang mulia ini kita tidak sampai terlupakan nasib saudara-saudara kita umat Islam di seluruh dunia yang sedang dijajah, dikuasai dan menjadi permainan kuasa-kuasa Barat yang anti-Islam. Apa yang sedang berlaku di Palestin misalnya adalah penghinaan sehina-hinanya ke atas kita orang Islam. Jadi tidak ada sebab pun untuk kita berseronok sangat. Kita sedang dihina. Insaflah, dan Bangkitlah! ... dan maaflah kalau ucapraya saya tak seperti ucapan raya. Mohon dimaafkan zahir-batin!" –Dinsman





Kepada anda yang ingin mengambil kesempatan menurunkan ucapan Selamat Hari Raya masing-masing di sini, sila email kan ucapan tersebut kepada saya untuk dimuatkan di sini.

roslan _ s @yahoo.com

Terima kasih.

No comments: